Sandra Novotná Kollerová

Bachelor's thesis

Marketing a propagace festivalu Setkání muzikantů v Bílých Karpatech

The Marketing and the Promotion of the Festival Setkání muzikantů v Bílých Karpatech
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci mezinárodního hudebního festivalu Setkání muzikantů v Bílých Karpatech. V teoretické části se práce zabývá definicí kultury a marketingu, vytyčením marketingového a komunikačního mixu hudebních festivalů obecně. V praktické části jsou tyto teoretické možnosti aplikovány na uvedený hudební festival probíhající ve Valašských Kloboukách. Je …more
Abstract:
This bachelor work is direct at the marketing communication of the international musical festival "Setkání muzikantů v Bílých Karpatech". The main topic of the theoretical part of this bachelor work is definition of culture and marketing and marketing and communication mix of musical festivals generally. The theoretical occasions are applied in the practical part of the bachelor work for the musical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2016
Accessible from:: 28. 4. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Novotná Kollerová, Sandra. Marketing a propagace festivalu Setkání muzikantů v Bílých Karpatech. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 28. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe