Marketing a propagace festivalu Setkání muzikantů v Bílých Karpatech – Sandra Novotná Kollerová
Sandra Novotná Kollerová
Bachelor's thesis
Marketing a propagace festivalu Setkání muzikantů v Bílých Karpatech
The Marketing and the Promotion of the Festival Setkání muzikantů v Bílých Karpatech
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci mezinárodního hudebního festivalu Setkání muzikantů v Bílých Karpatech. V teoretické části se práce zabývá definicí kultury a marketingu, vytyčením marketingového a komunikačního mixu hudebních festivalů obecně. V praktické části jsou tyto teoretické možnosti aplikovány na uvedený hudební festival probíhající ve Valašských Kloboukách. Je …moreAbstract:
This bachelor work is direct at the marketing communication of the international musical festival "Setkání muzikantů v Bílých Karpatech". The main topic of the theoretical part of this bachelor work is definition of culture and marketing and marketing and communication mix of musical festivals generally. The theoretical occasions are applied in the practical part of the bachelor work for the musical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2016
Accessible from:: 28. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVOTNÁ KOLLEROVÁ, Sandra. \textit{Marketing a propagace festivalu Setkání muzikantů v Bílých Karpatech}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2016. Available from: https://theses.cz/id/qj5yfm/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Novotná Kollerová, Sandra. Marketing a propagace festivalu Setkání muzikantů v Bílých Karpatech. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 28. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková