Marketingová komunikace vybrané společnosti – Bc. Viola Staniczková
Bc. Viola Staniczková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Marketing communication of selected company
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení všech prvků marketingové komunikace společnosti SIMACEK FACILITY CZ, spol. s r.o. a navrhnutí jejich zlepšení. V teoretické části je tato práce zaměřena na seznámení se s marketingem, marketingovým mixem a marketingovou komunikaci. Marketingová komunikace, včetně marketingového komunikačního mixu jsou naprosto klíčové pro tuto práci. V druhé kapitole teoretické …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate all the elements of marketing communication of SIMACEK FACILITY CZ, spol. s r.o. and to propose their improvement. In the theoretical part, this thesis is focused on getting acquainted with marketing, marketing mix and marketing communication. Marketing communication, including marketing communication mix are absolutely crucial for this thesis. The second …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/y8wts/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedúci: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petra Jechová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / odbor:
Marketing / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace direct marketingové komunikace firmy New Flag s.r.o. v segmentu B2B
Kateřina Vodičková -
Analýza marketingové komunikace společnosti Direct Alpine s.r.o.
Alice Veverková -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Možnosti a technická omezení marketingových kampaní v Direct Marketingu
Jiří Doležal -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Metody direct marketingu a zhodnocení využití direct marketingových nástrojů ve společnosti Telia Call na konkrétním případě.
Martina Wimmerová -
Direct marketingová komunikace (na příkladu vybrané firmy)
Kateřina Burianová