Marketingová komunikace vybrané společnosti – Bc. Viola Staniczková
Bc. Viola Staniczková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Marketing communication of selected company
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení všech prvků marketingové komunikace společnosti SIMACEK FACILITY CZ, spol. s r.o. a navrhnutí jejich zlepšení. V teoretické části je tato práce zaměřena na seznámení se s marketingem, marketingovým mixem a marketingovou komunikaci. Marketingová komunikace, včetně marketingového komunikačního mixu jsou naprosto klíčové pro tuto práci. V druhé kapitole teoretické …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate all the elements of marketing communication of SIMACEK FACILITY CZ, spol. s r.o. and to propose their improvement. In the theoretical part, this thesis is focused on getting acquainted with marketing, marketing mix and marketing communication. Marketing communication, including marketing communication mix are absolutely crucial for this thesis. The second …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Identifier:
https://is.slu.cz/th/y8wts/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2023
- Supervisor: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
- Reader: Ing. Petra Jechová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STANICZKOVÁ, Viola. \textit{Marketingová komunikace vybrané společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2023. Available from: https://theses.cz/id/qjhiue/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Marketing / Marketing
Theses on a related topic
-
Optimalizace direct marketingové komunikace firmy New Flag s.r.o. v segmentu B2B
Kateřina Vodičková -
Analýza marketingové komunikace společnosti Direct Alpine s.r.o.
Alice Veverková -
Postavení Direct Marketingu v moderní marketingové komunikaci
Adéla Hübnerová -
Možnosti a technická omezení marketingových kampaní v Direct Marketingu
Jiří Doležal -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Direct marketingová komunikace (na příkladu vybrané firmy)
Kateřina Burianová