Bc. Miroslav Kludský

Diplomová práce

Práce s marketingovým mixem jako předpoklad úspěchu podnikatelského subjektu na trhu

Marketing mix work as presumption success of entrepreneurial subject in the market
Anotace:
Diplomová práce zkoumá aktuální situaci marketingového mixu vymezené produktové řady elektromotorů ve zvoleném průmyslovém segmentu v ČR. Jeho koncept vychází z podmínek korporátní strategie nadnárodní společnosti působící v oblasti elektroinženýrství. Lokálnímu trhu je přizpůsobován prostřednictvím strategické podnikatelské jednotky. Cílem práce je zanalyzovat uvedený marketingový mix, dále navrhnout …více
Abstract:
The thesis explores the current situation of marketing mix related to specified product line of electric motors in selected industrial segment. The concept of the marketing mix is based on the terms of multinational company strategy operating in the field of electrical engineering. Local market adaptation is provided by strategic business unit. The primary objective of this thesis is to analyze mentioned …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: PhDr. Petr Váňa

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní