Práce s marketingovým mixem jako předpoklad úspěchu podnikatelského subjektu na trhu – Bc. Miroslav Kludský
Bc. Miroslav Kludský
Diplomová práce
Práce s marketingovým mixem jako předpoklad úspěchu podnikatelského subjektu na trhu
Marketing mix work as presumption success of entrepreneurial subject in the market
Anotace:
Diplomová práce zkoumá aktuální situaci marketingového mixu vymezené produktové řady elektromotorů ve zvoleném průmyslovém segmentu v ČR. Jeho koncept vychází z podmínek korporátní strategie nadnárodní společnosti působící v oblasti elektroinženýrství. Lokálnímu trhu je přizpůsobován prostřednictvím strategické podnikatelské jednotky. Cílem práce je zanalyzovat uvedený marketingový mix, dále navrhnout …víceAbstract:
The thesis explores the current situation of marketing mix related to specified product line of electric motors in selected industrial segment. The concept of the marketing mix is based on the terms of multinational company strategy operating in the field of electrical engineering. Local market adaptation is provided by strategic business unit. The primary objective of this thesis is to analyze mentioned …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/sphyw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor