Práce s marketingovým mixem jako předpoklad úspěchu podnikatelského subjektu na trhu – Bc. Miroslav Kludský
Bc. Miroslav Kludský
Master's thesis
Práce s marketingovým mixem jako předpoklad úspěchu podnikatelského subjektu na trhu
Marketing mix work as presumption success of entrepreneurial subject in the market
Abstract:
Diplomová práce zkoumá aktuální situaci marketingového mixu vymezené produktové řady elektromotorů ve zvoleném průmyslovém segmentu v ČR. Jeho koncept vychází z podmínek korporátní strategie nadnárodní společnosti působící v oblasti elektroinženýrství. Lokálnímu trhu je přizpůsobován prostřednictvím strategické podnikatelské jednotky. Cílem práce je zanalyzovat uvedený marketingový mix, dále navrhnout …moreAbstract:
The thesis explores the current situation of marketing mix related to specified product line of electric motors in selected industrial segment. The concept of the marketing mix is based on the terms of multinational company strategy operating in the field of electrical engineering. Local market adaptation is provided by strategic business unit. The primary objective of this thesis is to analyze mentioned …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/sphyw/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: PhDr. Petr Váňa
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KLUDSKÝ, Miroslav. \textit{Práce s marketingovým mixem jako předpoklad úspěchu podnikatelského subjektu na trhu}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2015. Available from: https://theses.cz/id/qjm641/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor