Bc. Miroslav Kludský

Master's thesis

Práce s marketingovým mixem jako předpoklad úspěchu podnikatelského subjektu na trhu

Marketing mix work as presumption success of entrepreneurial subject in the market
Abstract:
Diplomová práce zkoumá aktuální situaci marketingového mixu vymezené produktové řady elektromotorů ve zvoleném průmyslovém segmentu v ČR. Jeho koncept vychází z podmínek korporátní strategie nadnárodní společnosti působící v oblasti elektroinženýrství. Lokálnímu trhu je přizpůsobován prostřednictvím strategické podnikatelské jednotky. Cílem práce je zanalyzovat uvedený marketingový mix, dále navrhnout …more
Abstract:
The thesis explores the current situation of marketing mix related to specified product line of electric motors in selected industrial segment. The concept of the marketing mix is based on the terms of multinational company strategy operating in the field of electrical engineering. Local market adaptation is provided by strategic business unit. The primary objective of this thesis is to analyze mentioned …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
  • Reader: PhDr. Petr Váňa

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní