Integrovaná marketingová komunikace v malých a středních firmách – Bc. Jiří Mayrich
Bc. Jiří Mayrich
Diplomová práce
Integrovaná marketingová komunikace v malých a středních firmách
Integrated Marketing Communications in Small and Medium-sized Enterprises
Anotace:
Segment mikropodniků, malých a středních firem tvoří páteř ekonomiky všech vyspělých států, neboť se významným způsobem podílejí na tvorbě HDP a vytváření a udržování pracovních míst. Jejich role je naprosto nezastupitelná, ale tento podnikatelský segment se dlouhodobě potýká v České republice s nedostatečnou podporou ze strany státních institucí, a to nejen podporou finanční, ale též podporou v informační …víceAbstract:
The segment of micro-, small and medium-sized enterprises comprise the core of the developed countries‘ economy due to the fact that they significantly contribute to the GDP as well as to the creation and maintaining of jobs. Their role is absolutely irreplaceable however this business segment has been struggling for a long time with the lack of support from state institutions, not only financial support …víceKlíčová slova
Integrovaná marketingová komunikace IMC SMEs – malé a střední firmy podnikání digitální věk komunikační mix digitální technologie direct mail marketing pro SMEs sociální sítě Facebook mikropodnik malý podnik střední podnik mikrofinancování faktoring financování operační program Small Business Act operační program ESF.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/g2c94/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček