Marketing E-knihy: případová studie knihy DeepFreak – Audrey Stemberg
Audrey Stemberg
Diplomová práce
Marketing E-knihy: případová studie knihy DeepFreak
Internet Marketing of an E-book – Case Study DeepFrreak
Anotace:
Diplomová práce se v teoretické části zabývá tržním prostředím, marketingem, internetovým marketingem a jeho specifiky. Dále rozebírá jednotlivé nástroje internetového marketingu. V praktické části se zaměřuje na analyzování internetového marketingu e-knihy na příkladu románu deepFreak. Analyzuje marketingové aktivity spojené s touto knihou, které jsou prováděny autorskou dvojicí, jež nemá žádné vzdělání …víceAbstract:
The theoretical part of this thesis describes the environment of books, marketing, Internet marketing and its specifications. This part also focuses on essential digital marketing tools and how they are best used. The practical part of this thesis describes marketing activities of the book deepFreak, which are performed by the authors. The authors have no practical experience nor education in the fields …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 12. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46512
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: Jan Hanzlík
- Oponent: Irena Tyslová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46512
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout