Metodika Persona Dolls – pro děti mladšího školního věku – Bc. Vendula Kadlecová
Bc. Vendula Kadlecová
Diplomová práce
Metodika Persona Dolls – pro děti mladšího školního věku
The Persona Dolls method - for younger school children
Anotace:
Předložená diplomová práce se věnuje výukové metodě Persona Dolls – panenky s osobností. Tato metoda vede k vědomé práci s předsudky. Diplomová práce popisuje obecný vhled do anti předsudkové tématiky. Dále se zaměřuje na návaznost této metody na vzdělávací dokumenty ČR, popisuje a srovnává Rámcové vzdělávací programy pro předškolní a základní vzdělávání. V této práci je popsán teoretický základ pro …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the teaching method of Persona Dolls - dolls with personality, which leads to conscious work with prejudice. The thesis describes a general insight into anti-prejudice issues. This thesis also focuses on the connection of the method to educational documents of the Czech Republic. Also describes and compares Framework Educational Programs for pre-school and primary education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s0gfp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
- Vedoucí: Mgr. Barbara Strobachová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Kristýna Melkusová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Náměty pro vokální činnosti v hudební výchově pro 1. ročník základní školy
Anna Přikrylová -
Zhudebněné básně pro žáky 1.–3. ročníku základních škol jako inspirace pro budování mezipředmětových vztahů
Natálie Pospíšilová