Nové formy marketingu: Branded entertainment – Bc. Anna Pavlíčková
Bc. Anna Pavlíčková
Diplomová práce
Nové formy marketingu: Branded entertainment
New marketing forms: Branded entertainment
Anotace:
Cílém této diplomové práce je představit a vymezit novou marketingovou metodu branded entertainment a prozkoumat postoje vůči tomuto nástroji. Úvodní část se věnuje proměnám marketingového prostředí v důsledku technologických změn a trendům marketingové komunikace. Hlavní část tvoří 1) vymezení pojmu branded entertainment a souvisejících termínů jako je advertainment, branded content, content marketing …víceAbstract:
The aim of the master thesis is to present and to define branded entertainment, a new marketing method, and to analyse different attitudes towards this instrument. The introduction deals with changing marketing environment as a result of technological changes and trends in marketing communication. The main part consists of 1) a definition of the term branded entertainment and related terminology, such …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 9. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rw83u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2016
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Branded Entertainment
Marie Langová