Sebezraňování u dětí s poruchou autistického spektra – Klára Kecskesová
Klára Kecskesová
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Sebezraňování u dětí s poruchou autistického spektra
Abstract:
Absolventská práce se zabývá tématem sebezraňování u dětí s poruchou autistického spektra. Práce je psaná z odborných českých i cizojazyčných zdrojů, výzkumů, z rozhovorů s pečujícími osobami a z mých osobních prožitků ze školní a profesní praxe. Hlavní část práce je věnovaná potencionálním důvodům a následným různorodým přístupům k problémovému chování u dětí s autismem. Cílem práce je popsat sebezraňující …moreAbstract:
The graduate thesis deals with the topic of self-injury in children with autism spectrum disorder. It is based on professional sources, foreign language research, interviews with carers and partly from my own personal experiences from school practice. The main part of the work is dedicated to potential reasons and subsequent diverse approaches to problem behaviour in children with autism. The aim of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 8. 2020
Identifier:
https://is.jabok.cz/th/dsykt/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 10. 2020
- Supervisor: Mgr. Anna Klimešová
- Reader: Mgr. Martina Anderová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KECSKESOVÁ, Klára. \textit{Sebezraňování u dětí s poruchou autistického spektra} [online]. Praha, 2020 [cit. 2023-12-07]. Available from: https://theses.cz/id/qmrfae/. Absolventská práce. JABOK - Institute of Social Pedagogy and Theology. Thesis supervisor Mgr. Anna Klimešová.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologickáJabok - Institute of Social Pedagogy and Theology
vyšší odborný program / field:
Sociální práce a sociální pedagogika / Sociální pedagogika a teologie
Theses on a related topic
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Jak pandemie ovlivnila život v rodinách s dítětem s poruchou autistického spektra
Karolína Hanzlíková -
Vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra v České republice a Velké Británii
Lucie Říhová -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Fast food a obézne deti
Nikola Kozelková -
Prečo deti jedia to, čo jedia?
Zuzana Gáliková -
Porovnanie zobrazenia smrti v súčasnej švédskej, českej a slovenskej literatúre pre deti a mládež
Natália Stallinger -
Kognitívne nadané deti a humor: fenomén "pranks"
Michaela Pokrivčáková