Nikola Kuklová

Diplomová práce

Marketingový mix ve zvoleném podniku

Marketing Mix
Anotace:
Cílem diplomové práce na téma „Marketingový mix ve zvoleném podniku“ je na základě vyhodnocení provedených analýz, navrhnout koncepci opatření, která povede ke zlepšení marketingového mixu ve zvoleném subjektu.Marketingový mix představuje souhrn čtyř marketingových nástrojů, které podnik používá k dosažení svých cílů. Základní verze zahrnuje produkt, cenu, propagaci a distribuci. Podniky v odvětví …více
Abstract:
The objective of this thesis „Marketing Mix“ is based on the evalution carried analysis, design koncept of measures that will improve the marketing mix in chosen subject. Marketing mix is the sum of the four marketing tools that business uses to achieve its objestives. The basic version includes produkt, price, promotion and distribution. Companies in the services sector expanded use a basic version …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jan Huml

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses qn9l1d qn9l1d/2
25. 4. 2011
Složky
Soubory
Mach, J.
26. 4. 2011
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.