Marketingový mix ve zvoleném podniku – Nikola Kuklová
Nikola Kuklová
Master's thesis
Marketingový mix ve zvoleném podniku
Marketing Mix
Anotácia:
Cílem diplomové práce na téma „Marketingový mix ve zvoleném podniku“ je na základě vyhodnocení provedených analýz, navrhnout koncepci opatření, která povede ke zlepšení marketingového mixu ve zvoleném subjektu.Marketingový mix představuje souhrn čtyř marketingových nástrojů, které podnik používá k dosažení svých cílů. Základní verze zahrnuje produkt, cenu, propagaci a distribuci. Podniky v odvětví …viacAbstract:
The objective of this thesis „Marketing Mix“ is based on the evalution carried analysis, design koncept of measures that will improve the marketing mix in chosen subject. Marketing mix is the sum of the four marketing tools that business uses to achieve its objestives. The basic version includes produkt, price, promotion and distribution. Companies in the services sector expanded use a basic version …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jan Huml
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Czech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
null
Práce na příbuzné téma
-
ČT ve vlastní reklamě. Audiovizuální self promotion televize veřejné služby
Tereza Podlipná -
ČT ve vlastní reklamě. Audiovizuální self promotion televize veřejné služby
Petr Lesák -
Kreativita reklamy - porovnání self-promotion televizních stanic Nova Fanda a Prima COOL
Aleš Filip -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal
Názov
Vložil
Vložené
Práva