Analýza spokojenosti klientů se službami a produkty ČSOB – Renata KŇOURKOVÁ
Renata KŇOURKOVÁ
Diplomová práce
Analýza spokojenosti klientů se službami a produkty ČSOB
Analysis of client satisfaction with ČSOB services and products
Anotace:
Diplomová práce byla zpracována na téma {\clqq}Analýza spokojenosti klientů se službami a produkty ČSOB a. s.``. Cílem této práce bylo zjistit, jak jsou klienti ČSOB a. s. spokojeni s kvalitou produktů a služeb. Úkolem bylo zhodnotit prováděné dotazníkové šetření a poté navrhnout podněty, které by vedly ke zlepšení služeb ČSOB a. s. Dále jsem se zaměřila na nabízené portfolio produktů a služeb této …víceAbstract:
The thesis topic was ``Analysis of client satisfaction with ČSOB a. s. services and products``. The objective of the thesis was to survey satisfaction of ČSOB a. s. clients with the quality of its products and services. The purpose of the thesis was to evaluate the questionnaire survey and then to propose ideas for improvement of services provided by ČSOB a. s. Further, I have focused on the portfolio …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2009
Zveřejnit od: 29. 4. 2009
Identifikátor:
11765
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Monika Březinová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KŇOURKOVÁ, Renata. Analýza spokojenosti klientů se službami a produkty ČSOB. Č. Bud., 2009. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2009 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků s produkty dané společnosti ve vybrané lokalitě
Dagmar KUPCOVÁ -
Spokojenost zákazníků s nabídkou restaurace Hotelu Praděd Thamm
Denisa Kajnarová -
Spokojenost zákazníků v hotelu Centrum
Lucie Lichnovská -
Teorie firmy: Vliv kvality produktu na spokojenost zákazníka(na příkladě určitého podniku )
Irina Luneva -
Spokojenost zákazníků s nabízenými službami a produkty vybrané společnosti a návrhy na zvýšení její úrovně
Michal Matlas -
Spokojenost klientů s nabídkou restaurace Pod Věží
Tereza Smužová -
Matica kapacit sluzba/miesto o pacientov s Alzheimerovou chorobou v CR/SR v kontexte prevalencie choroby
Lenka Štvrtecká -
Evropská služba pro vnější činnost - nadnárodní diplomatická služba
Michaela Kičmerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva