Mediální obraz Andreje Babiše v denících MF Dnes a Hospodářské noviny – Bc. Kristýna Hloušková
Bc. Kristýna Hloušková
Master's thesis
Mediální obraz Andreje Babiše v denících MF Dnes a Hospodářské noviny
Media Representation of Andrej Babiš in MF Dnes and Hospodářské noviny
Anotácia:
Tato výzkumná práce se zabývá mediálním obrazem Andreje Babiše v denících Mladá fronta Dnes a Hospodářské noviny, v období před a po akvizici mediální skupiny Mafra Babišovou společností Agrofert v červnu 2013. Práce si klade za cíl popsat ucelený obraz Andreje Babiše ve zvolených denících, jeho proměny v čase i odlišnosti mezi deníky. Za použití kvantitativní obsahové analýzy autorka mapuje příspěvky …viacAbstract:
The thesis deals with media image of Andrej Babiš in MF Dnes a Hospodářské noviny in the time before and after acquisition of the Mafra media group by the Agrofert company, owned by Andrej Babiš, in June 2013. The aim of this thesis is to provide comprehensive image of Andrej Babiše in selected journals, describe its changes during the time and differences between the journals. With the use of quantitative …viacKľúčové slová
mediální konstrukce reality nastolování agendy mediální rámce mediální obraz vlastnictví médií obsahová analýza klastrová analýza Mladá fronta Dnes Hospodářské noviny Andrej Babiš media construction of reality agenda-setting media frames media image media representation media ownership content analysis cluster analysis
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mat99/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2017
- Vedúci: Mgr. et Mgr. Marína Urbániková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Alena Macková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Media Studies and Journalism
Práce na příbuzné téma
-
The self-presentation of Instagram influencers and the construction of social media celebrity
Dominika Beneš Kováčová -
Obraz Romů v televizním zpravodajství - příklad mediální konstrukce reality
Renáta Sedláková -
Analýza žánru reality TV - konstruování reality v pořadu 112: V ohrožení života
Barbora Němečková -
Interakce mediální a sociální reality – analýza rozhlasového dokumentárního cyklu Dobrá vůle
Marie Štěrbová -
Proměny mediální konstrukce úspěšné ženy: komparativní diskurzivní analýza
Alena Stejskalová -
Konstrukce feminity ve vybraných pohádkách Walta Disneyho a její proměna v čase
Barbora Čapková -
Mediální konstrukce mužské identity v českých seriálech: diskurzivní analýza
Zuzana Mánková -
Mediální konstrukce obrazu tibetského buddhismu v českém tisku
Klára Laušová Kazelleová