Marketingová strategie vybrané vzdělávací instituce – Kristina Janouchová
Kristina Janouchová
Bakalářská práce
Marketingová strategie vybrané vzdělávací instituce
Marketing strategy of selected educational institution
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií vybrané vzdělávací instituce působící na území hlavního města Prahy. Cílem této práce bylo analyzovat současnou úroveň marketingu vybrané vzdělávací instituce a navrhnout novou marketingovou strategii společnosti, a to s přihlédnutím k novým trendům v oblasti marketingu a dalším aspektům trhu vzdělávacích institucí.V teoretické části byly vymezeny …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the marketing strategy of chosen educational institution that operates in the territory of the City of Prague. The aim of the thesis was to analyze the level of marketing of chosen educational institution, and to suggest company’s new marketing strategy, taking into new marketing trends and other aspects of the market of educational institutions.The terms related to the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Kateřina Tomšíková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíČeská zemědělská univerzita v Praze
Institut vzdělávání a poradenstvíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Poradenství v odborném vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Přeměna běžné mateřské školy ve vzdělávací instituci využívající alternativní vzdělávací program Montessori
Kateřina Hálová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Návrh efektivních marketingových aktivit vybrané kulturní instituce
Eliška Potůčková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Anastasiya Kuznetsova -
Marketingový mix ve vybraném podniku/instituci
Martin Koníček -
Marketingový mix Poštovní spořitelny a možnosti jeho vylepšení
Tomáš Polcar -
Marketingová analýza konkrétní instituce
Barbora Merašická -
Návrh efektivních marketingových aktivit vybrané kulturní instituce
Andrea Badinová
Název
Vložil
Vloženo
Práva