Psychologické faktory ovlivňující loajalitu zákazníků – Bc. Michal Filek
Bc. Michal Filek
Bakalářská práce
Psychologické faktory ovlivňující loajalitu zákazníků
Psychological factors influencing customer loyalty
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá faktory ovlivňující loajalitu zákazníků ve vybrané společnosti Daytrip. Studie integruje teoretické poznatky z oblasti chování spotřebitelů a psychologie osobnosti k prozkoumání dynamiky loajality a spokojenosti zákazníků. Empirický výzkum byl proveden prostřednictvím dotazníku distribuovaného mezi zákazníky Daytripu, analyzující jejich vnímání kvality služeb, cenové politiky …víceAbstract:
This bachelor thesis explores the factors influencing customer loyalty at the selected company, Daytrip. The study integrates theoretical insights from consumer behavior and personality psychology to examine the dynamics of customer loyalty and satisfaction. The empirical research was conducted through a questionnaire distributed among customers of Daytrip, analyzing their perceptions of service quality …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/q9yhk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Komunikace se zákazníkem v odvětví telekomunikací
Jiří Port -
Komunikace se zákazníkem při tvorbě podnikové aplikace
Josef Durczok -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Victoria Shestakova -
Komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky
Petra Syrová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Ilia Skirdov -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Jakub Prchlík