Marketingová kampaň propagace produktů ve vybrané firmě – Bc. Barbora Panglová
Bc. Barbora Panglová
Master's thesis
Marketingová kampaň propagace produktů ve vybrané firmě
Marketing campaign promotion of products in the selected company
Abstract:
Diplomová práce je věnována komunikaci a marketingu společnosti A. Charouz Motors. V úvodu práce je proveden rozbor současné situace na českém i světovém trhu automobilů a prodejních výsledků značky Jaguar a Land Rover, tj. značek, které výše uvedená společnost prodává. Je provedena situační analýza firmy, včetně jejího postavení na trhu a rozbor segmentace zákazníků. Dále je rozebrán význam značky …moreAbstract:
The thesis deals with communication and marketing in A. Charouz Motors. The first part of the thesis includes an analysis of the current situation on the Czech and global automotive market and of the sales achieved by the Jaguar and Land Rover brands, i.e. brands sold by the above company. A situational analysis of the company, including the company’s market position and customer segmentation analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 9. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/k2t4h/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 11. 2014
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček