Komunikační strategie Alzheimer nadačního fondu – Petra Topková
Petra Topková
Diplomová práce
Komunikační strategie Alzheimer nadačního fondu
Communication strategy of Alzheimer Foundation
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace v neziskových organizacích. Teoretická část vymezuje základní pojmy a teoretické koncepty, jako je marketing, komunikační mix a jeho využití pro potřeby neziskového sektoru a charakterizuje neziskový sektor jako takový. Praktická část je věnována konkrétní neziskové organizaci -- Alzheimer nadačnímu fondu. Cílem práce je zhodnotit komunikační …víceAbstract:
This Diploma thesis is focused on the topic of marketing communication in non-profit organizations. In the theoretical part the main terms and concepts are defined such as marketing, communication mix and its adjustment for demands of the non-profit sector. The non-profit sector is also described. Practical part deals with one chosen non-profit organization -- Alzheimer Foundation. The aim of this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 9. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/43282
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2014
- Vedoucí: Zuzana Křečková Kroupová
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/43282
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Language Use and Management in International Organizations The experience of agents of the non-profit development agency sequa gGmbH
Sophia STOBBE -
Öffentlichkeitsarbeit von Non-Profit-Organisation in Krisensituationen, aufgezeigt am Beispiel Pečovatelské centrum Praha 7
Jana Hronová -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Komunikační strategie na pozadí neziskové organizace sociálních služeb
Michaela Venclová -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková -
Návrh strategie neziskové organizace Pop Academy, z.s.
Zuzana Radová -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Propagace nevládní neziskové organizace CZ.NIC, z.s.p.o.
Ondřej Písek