Václav Venig

Bakalářská práce

Marketingová a komunikační strategie firmy Meridien CS, s.r.o.

Marketing and communication strategy of the company Meridien CS s.r.o.
Anotace:
Práce řeší použití marketingových a komunikačních technik v praxi. Cílem je analyzovat společnost Meridien CS s. r. o. Práce je rozdělena do dvou částí – části teoretické a praktické. Za pomoci literatury jsou vymezeny základní pojmy jako marketing, marketingový mix, komunikační strategie a výzkum trhu.Část praktická přestavuje společnost Meridien CS s. r. o., analyzuje marketingový a komunikační mix …více
Abstract:
The thesis deals with a using of the marketing and communication strategy in practice. The objective is to analyse the company Meridien CS s. r. o. The thesis is divided into two parts – the theoretical and the practical one. In the first part there are explained basic terms as marketing, marketing mix, communication strategy and market research.The practical part contains description and history of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72884