Marketingová a komunikační strategie firmy Meridien CS, s.r.o. – Václav Venig
Václav Venig
Bakalářská práce
Marketingová a komunikační strategie firmy Meridien CS, s.r.o.
Marketing and communication strategy of the company Meridien CS s.r.o.
Anotace:
Práce řeší použití marketingových a komunikačních technik v praxi. Cílem je analyzovat společnost Meridien CS s. r. o. Práce je rozdělena do dvou částí – části teoretické a praktické. Za pomoci literatury jsou vymezeny základní pojmy jako marketing, marketingový mix, komunikační strategie a výzkum trhu.Část praktická přestavuje společnost Meridien CS s. r. o., analyzuje marketingový a komunikační mix …víceAbstract:
The thesis deals with a using of the marketing and communication strategy in practice. The objective is to analyse the company Meridien CS s. r. o. The thesis is divided into two parts – the theoretical and the practical one. In the first part there are explained basic terms as marketing, marketing mix, communication strategy and market research.The practical part contains description and history of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72884
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72884
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
PR komunikace společnosti NMS Market Research
Jan Houda -
Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace
Petra Němečková