Jazykový cit a jazyková příprava dětí v předškolním oddělení mateřské školy – Andrea Pechancová
Andrea Pechancová
Bachelor's thesis
Jazykový cit a jazyková příprava dětí v předškolním oddělení mateřské školy
Sense for language and language preparation of preschool children
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je přiblížení tématu jazykový cit. V teoretické části se věnujeme charakteristice dítěte předškolního věku, ontogenezi dětské řeči, jazykovým rovinám, jazykovému citu a problematice jazykové přípravy na čtení a psaní. V praktické části bylo cílem zjistit úroveň jazykového citu u dětí v předškolních odděleních dvou mateřských škol. V rámci této části jsme připravili a provedli …viacAbstract:
The goal of my thesis is to introduce theme sense for language. In theoretical part we focus on preschool child characteristic, ontogenesis of child?s speech, language levels and problematic of language preparation for reading and writing. The goal of practical part was to find out level of sense for language of preschool children in two particular kindergardens. We prepared and carried out Exam of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2010
- Vedúci: Renata Mlčáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaBachelor programme / odbor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Upper Secondary School Students' Motives and Preparation for the C1 Advanced
Daniela Paličková -
Hodnocení vybraných učebnic připravujících na jazykovou zkoušku B1 Preliminary (PET) – část Writing
Aneta Pechancová -
Využití aktivizačních metod ve vyučování českého jazyka na malotřídní škole (se zaměřením na jazykové vyučování)
Dana CHOCHOLÁČOVÁ -
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
Eva Straková -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Role školního poradenského pracoviště na 1. stupni ZŠ při odstraňování nedostatků v oblasti elementárního čtení a psaní v prvním a druhém ročníku
Lucie Kaděrová -
Metodika 3A při analýze spolupráce ve výuce čtení a psaní ve 2. ročníku ZŠ
Klára Zatloukalová -
Didaktické hry a pomůcky ve výuce elementárního čtení a psaní u žáků se specifickými poruchami učení
Jana Šustáčková
Názov
Vložil
Vložené
Práva