Sociální sítě jako trendový nástroj komunikace – Bc. Jakub Smrčka
Bc. Jakub Smrčka
Diplomová práce
Sociální sítě jako trendový nástroj komunikace
Social Network as a Trendy Toll of Communication
Anotace:
Sociální sítě se stávají součástí našeho každodenního života. Umožnují nám okamžité spojení s ostatními lidmi a zajištují nám také neustálý přísun informací. Se zvyšující se oblibou sociálních sítí vzniká pro podniky také příležitost levné a rychlé propagace. Reklamní aktivity umožnují přilákání zákazníka na internetové e-shopy, a tím zajištění obchodu. Z těchto důvodu se tato práce zabývá problematikou …víceAbstract:
Abstract Social networks are becoming a part of our everyday life. They allow us to stay in touch with each other and they also function as a constant source of information. With the increasing popularity of social networks an opportunity for companies to advertise quicker and cheaper emerges. These advertising activities allow to bring new customers to e-shops and thus secure trade. These are the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bhjfl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedoucí: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ