Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru finančních služeb – Ing. Martin Vajdík
Ing. Martin Vajdík
Bakalářská práce
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru finančních služeb
Sales Promotion as a Tool of Integrated Marketing Communications in a Financial Services Company
Anotace:
Hlavním cílem této práce je podpora prodeje a její využití ve finančním sektoru. V teoretické části se práce věnuje zařazení podpory prodeje jako součást integrované marketingové komunikace, rozebírá její regulaci a zabývá se druhy podpory prodeje. V praktické části této práce analyzuji stav privátního bankovnictví v ČR, konkrétně potom privátní bankovnictví v Československé obchodní bance.Abstract:
The main objective of this thesis is sales promotion and its use in the financial sector. The theoretical part deals with the inclusion of sales promotion as a part of integrated marketing communication, discusses the regulation and discusses the types of sales promotions. The practical part of this thesis analyze the state of private banking in the Czech Republic, namely, the private banking in Československá …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/soi72/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VAJDÍK, Martin. \textit{Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru finančních služeb}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/qt05m2/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček