Ing. Martin Vajdík

Bakalářská práce

Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru finančních služeb

Sales Promotion as a Tool of Integrated Marketing Communications in a Financial Services Company
Anotace:
Hlavním cílem této práce je podpora prodeje a její využití ve finančním sektoru. V teoretické části se práce věnuje zařazení podpory prodeje jako součást integrované marketingové komunikace, rozebírá její regulaci a zabývá se druhy podpory prodeje. V praktické části této práce analyzuji stav privátního bankovnictví v ČR, konkrétně potom privátní bankovnictví v Československé obchodní bance.
Abstract:
The main objective of this thesis is sales promotion and its use in the financial sector. The theoretical part deals with the inclusion of sales promotion as a part of integrated marketing communication, discusses the regulation and discusses the types of sales promotions. The practical part of this thesis analyze the state of private banking in the Czech Republic, namely, the private banking in Československá …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní