Pojetí dobra a zla u žáků staršího školního věku – Bc. Pavlína BURDOVÁ
Bc. Pavlína BURDOVÁ
Diplomová práce
Pojetí dobra a zla u žáků staršího školního věku
Concepts of the Good and the Evil of the Older School-Age Children
Anotace:
Diplomová práce se zabývá pojetím dobra a zla u žáků staršího školního věku. Jedinci v tomto věku již prošli určitými fázemi vývoje a jsou proto dostatečně zodpovědní za své chování a jednání. V této práci se snažíme výzkumnou sondou zjistit, co žáci považují za dobré a zlé. Také se zabýváme tím, co nejvíce ovlivnilo jejich rozhodnutí. Teoretická část rozebírá vývoj jedince, proces jeho socializace …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the concept of the good and the evil of the older school-aged students. Children at this age have gone through specific parts of development and therefore they are responsible enough for their behaviour and actions. In this thesis, we are trying to find out what students consider good and evil, using a research probe. The theoretical part analyses children's development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Helena Vomáčková, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BURDOVÁ, Pavlína. Pojetí dobra a zla u žáků staršího školního věku. Ústí nad Labem, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / AJ OV pro 2. stupeň ZŠ navazující
Práce na příbuzné téma
-
Online edukační hry a starší školní věk: příležitosti pro kompetenční učení v informační společnosti
Jan Ryšavý -
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vzdělávání jako prevence rizikového chování na sociálních sítích. (se zaměřením na starší školní věk)
Vojtěch Szabó -
Stravovací zvyklosti dětí se zaměřením na starší školní věk
Jana KOUDELKOVÁ -
Rentzovo muzeum barokního knihtisku Kuks: pracovní listy pro střední a starší školní věk. (prakticko - teoretická práce)
Květa ČEČKOVÁ -
Využití taneční průpravy a tanečně pohybových prvků ve školní tělesné výchově pro starší školní věk
Simona POTUŽNÍKOVÁ -
Kouření - starší školní věk
Petra Klimešová -
Etická výchova pro starší školní věk a výzkum v okrese Tábor
Věra SAMCOVÁ