Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny – Ing. Miroslav Běloch
Ing. Miroslav Běloch
Bakalářská práce
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Impact of Different Types of Communications / Advertising and Communications Mix on Specific Target Groups
Anotace:
Bakalářská práce má za úkol nastínit jednotlivé druhy marketingové komunikace a reklamy, které působí na specifické cílové skupiny na trhu kosmetických výrobků. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část vymezí základní pojmy týkající se marketingu a marketingové komunikace. Praktická část popisuje jednotlivé společnosti, jejich segmentaci a marketingové strategie. Nedílnou součástí této části …víceAbstract:
The thesis is intended to outline the different types of marketing communications and advertising, which impact specific target groups of customers on the market of cosmetic products. The work is divided into two parts. The theoretical part defines basic concepts related to marketing and marketing communications. The practical part describes individual companies, their segmentation and marketing strategy …víceKlíčová slova
Marketing Marketingový mix Marketingová komunikace Komunikační mix Komunikační strategie Reklama Podpora prodeje Osobní prodej Přímý marketing. Marketing Marketing mix Marketing communication Communication mix Communication strategy Advertising Sales promotion Personal selling Direct marketing.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w0o6t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
The Modern Direct Marketing in Practice
Viktoria Antalová -
Multilevel marketing v rámci priameho predaja spoločnosti Eurona by Cerny
Jana Gajdicová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr