Ing. Miroslav Běloch

Bakalářská práce

Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny

Impact of Different Types of Communications / Advertising and Communications Mix on Specific Target Groups
Anotace:
Bakalářská práce má za úkol nastínit jednotlivé druhy marketingové komunikace a reklamy, které působí na specifické cílové skupiny na trhu kosmetických výrobků. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část vymezí základní pojmy týkající se marketingu a marketingové komunikace. Praktická část popisuje jednotlivé společnosti, jejich segmentaci a marketingové strategie. Nedílnou součástí této části …více
Abstract:
The thesis is intended to outline the different types of marketing communications and advertising, which impact specific target groups of customers on the market of cosmetic products. The work is divided into two parts. The theoretical part defines basic concepts related to marketing and marketing communications. The practical part describes individual companies, their segmentation and marketing strategy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní