Postavení organizací s kulturní profilací v českém tržním prostředí s případovou studií návrhu rozvoje soukromé hudebně vzdělávací organizace – Bc. Jakub Vlček
Bc. Jakub Vlček
Master's thesis
Postavení organizací s kulturní profilací v českém tržním prostředí s případovou studií návrhu rozvoje soukromé hudebně vzdělávací organizace
The Position of the Organizations with Cultural Profiling in the Czech Market Environment including the Case Study of the Organizational Development Concept of a Private Music Educational Organisation
Abstract:
Tato diplomová práce si klade za cíl nastínit možnou koncepci rozvoje hudební školy a kulturně vzdělávacího centra v souvislosti s transformací organizace na novou právní formu obecně prospěšné společnosti a jejím vstupem do neziskového sektoru. První část je vstupním zhodnocením situace, na základě kterého je v části druhé navržen nástin strategického plánu rozvoje vybrané organizace.Abstract:
This work aims to outline a possible development concept of a music school and a cultural educational centre in the context with the transformation of the organization into a new legal status of the Public Non-profit Organization and its entering into the non-profit sector. The first part deals with the initial assessment of the situation, based on which the concept of the strategic development plan …moreKeywords
Brno nezisková organizace kulturní organizace kultura vzdělávání osvěta obecně prospěšná společnost školství koncepce rozvoje SWOT analýza matice šíře sortimentu non-profit organization cultural organization culture education enlightenment public non-profit organization schools development concept SWOT analysis product range matrix
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/cx09a/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2012
- Supervisor: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
- Reader: prof. PhDr. Lubomír Spurný, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VLČEK, Jakub. \textit{Postavení organizací s kulturní profilací v českém tržním prostředí s případovou studií návrhu rozvoje soukromé hudebně vzdělávací organizace}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2012. Available from: https://theses.cz/id/qvk69s/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Theses on a related topic
-
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková -
Obecně prospěšná společnost
Kateřina Paušová -
Návrh strategického plánu obecně prospěšné společnosti Národní centrum nábytkového designu
Martina Jašková -
Návrh mediální kampaň obecně prospěšné společnosti SKOK do života
Michal Steiner -
Národní centrum nábytkového designu – Studie mediální prezentace obecně prospěšné společnosti v rámci neziskového sektoru
Martin Hlavica -
Účetnictví obecně prospěšné společnosti
Ivana Wachalová