Bc. Lenka Amanová
Bakalářská práce
Graffiti a jeho prezentace
Graffiti and its presentation
Anotace:
Bakalářská práce Graffiti a jeho prezentace se zabývá graffiti subkulturou v České republice. Konkrétně jejími proměnami a vývojem v rámci prezentace ve společnosti. Práce má za úkol charakterizovat cestu od neoficiálně šířených periodik, takzvaných fanzinů, k sociálním sítím, představit specifika fanzinů v prostoru graffiti a nastínit průběh digitalizace těchto periodik s příchodem nových médií.Abstract:
The thesis aims to map the graffiti subculture in the Czech republic. Specifically, it maps the transformation of graffiti subculture and progression as part of its presentation in society. The thesis is focused on the journey from unofficially distributed periodicals, so-called fanzines, to social networks. It introduces the specifics of fanzines in the graffiti culture and outlines the process of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fdibz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
- Vedoucí: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Adam Franc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Vzájemné působení street artu a fotografie.
Silvie Kořenková -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Valentin Lopatko -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Marketing strategies for new media in the internet Era – DouYin short video as an example
Meng Xi Zhang -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev