Bc. Šárka Býmová

Master's thesis

Vztah nadlinkových a podlinkových nástrojů integrované marketingové komunikace

Relation Between Above The Line And Below The Line Tools In Integrated Marketing Communication
Abstract:
Diplomová práce se zabývá propojením nadlinkových a podlinkových nástrojů marketingové komunikace v ucelené marketingové kampani společnosti O2 „Už vím proč“. V 1. kapitole je zapracována situační analýza trhu mobilních operátorů, která předchází analýze marketingové kampaně a jejím východiskem je stanovení podílu na trhu. Do situační analýzy je zahrnuta analýza konkurenčního prostředí na trhu metodou …more
Abstract:
My diploma thesis deals with link of ATL and BTL tools of marketing communication in integrated O2 company marketing campaign “I Already Know Why“. The first chapter describes an analysis of mobile telephones market, which is followed by an analysis of marketing campaign and its starting point is to determine a market share. Situation analysis involves analysis of competitive environment by Porter …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2013
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: PhDr. Ladislav Lašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní