Ing. Denisa Jirouchová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace

Marketing Communications
Anotace:
Tato práce analyzuje společnost působící v ekonomickém prostoru, upozorňuje na marketingové nástroje, které zákazníci nevnímají, ale jsou jimi ovlivňováni a v neposlední řadě poukazuje na vývoj marketingové komunikace z důvodu nových možností komunikačních kanálů. Těžištěm práce je porovnání modelové společnosti, která využívá zásady z teoretické části a reálné společnosti, kterou je PepsiCo. V závěru …více
Abstract:
My thesis analyses a company operating in the economic area; it highlights the marketing tools that customers do not perceive but yet are influenced by them and, last but not least, it discusses the development of marketing communication in view of new possibilities of communication channels. The focus of this work is to compare a model company utilising the principles of the theoretical part, and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Tomáš Marek
  • Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS