Strategická analýza okolí finanční společnosti – Elena Lukshina
Elena Lukshina
Bachelor's thesis
Strategická analýza okolí finanční společnosti
Strategic Analysis of the Financial Company’s External Environment
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit externí okolí finanční společnosti a zformulovat doporučení pro existující strategii prostřednictvím strategických nástrojů. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí: teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou definovány pojmy strategického managementu a strategie a popsány strategické nástroje pro analýzu externího okolí firmy. Teoretická část se …moreAbstract:
The aim of this thesis is to evaluate the external environment of the financial company and formulate recommendations for the existing strategy through strategic tools. The bachelor thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part defines the concepts of strategic management and strategy, then describes the strategic tools for the analysis of the external environment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 11. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76874
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2019
- Supervisor: Petr Boukal
- Reader: Štěpán Onder
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76874
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Strategická analýza podniku, Racio, s.r.o. Břeclav
Jan Darmovzal -
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě BANNER s.r.o.
Michaela Chmelová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová