Reklamní kampaně Google Ads pro Czech-American TV – Bc. Kuchař Kuchař
Bc. Kuchař Kuchař
Bachelor's thesis
Reklamní kampaně Google Ads pro Czech-American TV
Advertising campaigns Google Ads for Czech-American TV
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout optimální nastavení kampaní v systému Google Ads. V teoretické části bude popsána marketingová komunikace a PPC reklama. V praktické části bude popsána společnost, analytika a samotné nastavení kampaní pomocí online reklamní služby Google Ads, která bude mít za úkol zvýšit návštěvnost a počet relací na webu www.catvusa.com. Prostřednictvím nástroje Google Analytics …moreAbstract:
The aim of this bachelor work is to design the optimal campaign settings in the Google Ads system. The theoretical part will describe marketing communication and PPC advertising. The practical part will describe the company, analytics and the actual setup of the campaign using the online advertising service Google Ads, which will have the task of increasing the number of visits and number of pages …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2022
Identifier:
https://is.slu.cz/th/oxtl6/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Martin Klepek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUCHAŘ, Kuchař. \textit{Reklamní kampaně Google Ads pro Czech-American TV}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2022. Available from: https://theses.cz/id/qwu3m7/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Nástroje digitálneho marketingu a Google Analytics
Eva Porkertová -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Karolína Martínková -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Možnosti využívání Google Analytics v marketingu malé firmy
Pavlína Krutská -
Analýza zákazníků konkrétní firmy podle údajů Google Analytics
Milan Ludík -
Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Kateřina Kohoutová -
Využívání Google Analytics pro marketing firmy
Barbora Zemanová