Anna Iakovenko
Bachelor's thesis
Strategická analýza
Strategic analysis
Abstract:
V dnešním dynamicky se měnícím vzdělávacím prostředí se jazykové školy, jako je Best School Company, musí neustále adaptovat a inovovat své strategie, aby si udržely konkurenceschopnost a využily nové příležitosti na trhu. Cílem této bakalářské práce bylo, na základě výsledků strategické analýzy, inovovat strategii podnikatelského subjektu – jazykové školy Best School. V teoretické části byl představen …moreAbstract:
In today's dynamically changing environment, language schools like Best School Company must continuously adapt and innovate their strategies to maintain competitiveness and capitalize on new market opportunities. The aim of this bachelor's thesis was to innovate the strategy of the business entity - the Best School language school - based on the results of a strategic analysis. The theoretical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 12. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/91732
Thesis defence
- Date of defence: 24. 1. 2024
- Supervisor: Josef Krause
- Reader: Nikola Rosecká
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91732
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova -
LYFT company’s business expansion to Central Europe
Subhan Hashimov