Anna Iakovenko
Bakalářská práce
Strategická analýza
Strategic analysis
Anotace:
V dnešním dynamicky se měnícím vzdělávacím prostředí se jazykové školy, jako je Best School Company, musí neustále adaptovat a inovovat své strategie, aby si udržely konkurenceschopnost a využily nové příležitosti na trhu. Cílem této bakalářské práce bylo, na základě výsledků strategické analýzy, inovovat strategii podnikatelského subjektu – jazykové školy Best School. V teoretické části byl představen …víceAbstract:
In today's dynamically changing environment, language schools like Best School Company must continuously adapt and innovate their strategies to maintain competitiveness and capitalize on new market opportunities. The aim of this bachelor's thesis was to innovate the strategy of the business entity - the Best School language school - based on the results of a strategic analysis. The theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91732
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2024
- Vedoucí: Josef Krause
- Oponent: Nikola Rosecká
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91732
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova