Strategická analýza společnosti Zelený ostrov s.r.o. – Vladimír Cima
Vladimír Cima
Diplomová práce
Strategická analýza společnosti Zelený ostrov s.r.o.
Strategic analysis of the company Zelený ostrov s.r.o.
Anotace:
Diplomová práce provádí strategickou analýzu společnosti ZELENÝ OSTROV s.r.o. provozující stejnojmennou prádelnu ve středočeských Dobřichovicích. Práce si klade na cíl provést strategickou analýzu, zhodnotit její výstupy a navrhnout doporučení zaměřená na prosperitu podniku. Teoretická část nejprve představuje pojmy týkající se strategie, strategického řízení, strategické analýzy, malého a středního …víceAbstract:
A strategic analysis of the company ZELENÝ OSTROV s.r.o. is done in this master's thesis. The company runs a small laundry with the same name in small city Dobřichovice in the central Bohemian region. The main goal of this thesis is to work out a strategic analysis, evaluate its results and try to suggest strategic recommendation which would lead to a future prosperity. Theoretical part of the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 11. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46403
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
- Vedoucí: Blanka Habrmanová
- Oponent: Ilona Bedrnová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46403
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria