Anna Sakharova
Master's thesis
Features of Communication in Virtual Teams
Features of Communication in Virtual Teams
Abstract:
Cílem této diplomové práce je analyzovat komunikaci mezi virtuálními členy týmu a zjistit, zda existují rozdíly v komunikaci mezi členy virtuálních týmů a tradičních organizací. Dále je tato diplomová práce zaměřena na identifikaci negativních a pozitivních vlastností komunikace mezi členy virtuálního týmu. V teoretické části jsou zkoumány hlavní rysy a proces komunikace, koncept virtuálního týmu, …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to analyze communication among virtual team members as well as to examine if there are differences in communication between members of virtual teams and traditional organizations. Additionally, the diploma thesis is aimed at identifying the negative or positive features of communication among virtual team members. In theoretical part of the diploma thesis the main …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SAKHAROVA, Anna. \textit{Features of Communication in Virtual Teams}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2015. Available from: https://theses.cz/id/r4a19h/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Evaluation of Blogging as a mean of Marketing Communication in Kazakhstan
Ainur Bazhuova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Marketingová komunikace pojišťovny VZP
Tomáš Kala -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Žaneta Červeňáková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights