Martina Ondrová

Bakalářská práce

Analýza marketingových aktivit ve firmě MION KOVO, s.r.o.

The Analysis of Marketing Activities in MION KOVO, s.r.o.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza marketingových aktivit společnosti MION KOVO, s.r.o. a navrhnout doporučení pro jejich vyšší využití. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na poznatky z odborné literatury, která obsahuje teoretické poznatky týkající se marketingu, marketingového mixu, marketingového prostředí a marketingových analýz. Praktická část je zaměřena …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is the analysis of marketing activities of the company MION KOVO, s.r.o. and suggest recommendations for their higher use. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is based on the knowledge from the specialised literature, which consists of the theoretic information of marketing, marketing mix, marketing environment and marketing analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Ondrová, Martina. Analýza marketingových aktivit ve firmě MION KOVO, s.r.o.. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe