Identifikace faktorů ovlivňujících úspěch komunikační strategie na Instagramu – Štěpánka Wampulová
Štěpánka Wampulová
Bachelor's thesis
Identifikace faktorů ovlivňujících úspěch komunikační strategie na Instagramu
Identification of the Factors Affecting the Success of a Communication Strategy on Instagram
Abstract:
Wampulová, Š. Identifikace faktorů ovlivňujících úspěch komunikační strategie na Instagramu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Předmětem této bakalářské práce je nalezení klíčových faktorů, které mají největší pozitivní vliv na uživatele Instagramu v rámci komunikačních strategií a spoluprací na této platformě. Cílem práce je analyzovat relevantní aspekty úspěšné komunikace …moreAbstract:
Wampulová, Š. Identification of the Factors Affecting the Success of a Communication Strategy on Instagram. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2021. The objective of this thesis is to investigate the factors, which have the most positive effect on Instagram users within the communication strategies and campaigns on this platform. The bachelor thesis aims to analyse the relevant aspects of a …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
WAMPULOVÁ, Štěpánka. \textit{Identifikace faktorů ovlivňujících úspěch komunikační strategie na Instagramu}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/r5uktm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Trade management / Marketing and Trade
Theses on a related topic
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková