Jan Zvoníček

Bakalářská práce

Posouzení věrnostního programu pro zákazníky řetězce Tesco Stores ČR a. s.

Assessment of the loyalty programme for customers of Tesco Stores ČR a. s.
Anotace:
Tato bakalářské práce se zabývá zmapováním věrnostního programu Tesco Clubcard v České republice. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací obecně, podporou prodeje a věrnostními programy. V praktické části je představena britská společnost Tesco PLC a její dceřiná společnost v České republice. V druhé části je zmapováno fungování věrnostního …více
Abstract:
This Bachelor Thesis deals with the mapping of the Tesco Clubcard loyalty programme in the Czech Republic. The work is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part deals with marketing communications in general, sales support and loyalty programmes. The practical part presents the British company Tesco PLC and its subsidiary in the Czech Republic. The second part maps the functioning …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
  • Vedoucí: Tomáš Sadílek
  • Oponent: Jana Lorencová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82964

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod