Analýza marketingové komunikace podniku, působícího na B2B trhu – Bc. Ivana Juráková
Bc. Ivana Juráková
Master's thesis
Analýza marketingové komunikace podniku, působícího na B2B trhu
Marketing communication analysis of B2B company
Abstract:
The goal of the submitted thesis: “Marketing communication analysis of B2B company“ is to analyze communication mix of a chosen company with the focus on its usefulness for a company. The content of a first part is theoretical knowledge in the area of marketing on B2B markets and marketing tools. In the second part are made analyses of macro and micro environment of a company, analysis of the communication …moreAbstract:
Predmetom diplomovej práce je: „ Analýza marketingovej komunikácie podniku pôsobiaceho na trhu B2B“. Cieľom je analyzovať nástroje komunikačného mixu vybraného podniku s dôrazom na ich účinnosť v podniku. Prvá časť spracováva teoretické východiská marketingovej komunikácie na B2B trhu a popisuje jednotlivé nástroje marketingovej komunikácie na tomto trhu. Druhá časť obsahuje analýzy makro a mikro prostredia …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/to4jq/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2012
- Supervisor: Ing. Ivana Jašková, Ph.D.
- Reader: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JURÁKOVÁ, Ivana. \textit{Analýza marketingové komunikace podniku, působícího na B2B trhu}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/r6lsoe/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Marketing Communication of Hospitality Facility Focusing on Congress
Nikola Mikéciová -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Katarína Rakuščinec -
Marketing Communication of Selected Company
Alla Petrosyan