Návrh firemní strategie pro firmu Holoubek trade s. r. o. – Jan Holoubek
Jan Holoubek
Bachelor's thesis
Návrh firemní strategie pro firmu Holoubek trade s. r. o.
Design of appropriate corporate strategy for Holoubek trade s. r. o. company
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh vhodné firemní strategie pro firmu Holoubek trade s. r. o. Práce je složena ze tří základních částí. První částí je literární rešerše, která se zaměřuje na definování základních pojmů, které souvisejí se strategickými analýzami a strategickým řízením. V analytické části jsou provedeny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí s ohledem na každé SBU, které odhalují …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on appropriate corporate strategy for Holoubek trade s. r. o. company. This thesis is divided into three parts. The first part is literature research, which is focused on defining the basic concepts related to strategic analysis and strategic management. In the analytical part analyses of the external and internal environment are performed for each SBU, which reveal their …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2022
- Supervisor: Bc. Vít Janiš, BA (Hons) MSc. Ph.D.
- Reader: Pavel Jelínek, externi
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Economics and Management / Marketing and Trade
Theses on a related topic
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Zuzana Makúchová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku (v oboru předškolního vzdělávání)
Barbora Krešne -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Petr Rajtšlégr -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout