Ing. Andrea Doleželová, BA (Hons)

Master's thesis

Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů

Integrated Marketing Communications - synergistic effect of individual tools
Abstract:
Diplomová práce se věnuje problematice marketingové komunikace, zejména pak oblasti integrované marketingové komunikace a synergickému efektu, který vzniká působením jednotlivých marketingových nástrojů. Předmětem práce je analýza a zhodnocení marketingových komunikačních nástrojů Všeobecné zdravotní pojišťovny ČR. Cílem je tedy posouzení využívaných komunikačních nástrojů Všeobecné zdravotní pojišťovny …more
Abstract:
The thesis is devoted to the functionality of marketing communications, especially the area of integrated marketing communication and the synergistic effect by various marketing tools . The goal of the thesis is the analysis and evaluation of the marketing communication tools, used by the General Health Insurance of the Czech Republic. The aim is therefore the assessment of communication tools used …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Pavel Klička
  • Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní