Bc. Martina Kramarovičová

Master's thesis

Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení v Montessori škole a tradiční základní škole

Pedagogue Approach to Pupils with Specific Learning Disabilities at Montessori School and Traditional Primary School
Abstract:
Diplomová práce se zabývá přístupem pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení v Montessori škole a tradiční základní škole. Cílem práce je komparace přístupu pedagoga na Montessori škole a tradiční základní škole k žákům se specifickými poruchami učení. Práce je rozdělena na část teoretickou a empirickou. Teoretická část vymezuje základní pojmy vztahující se k tématu, představuje druhy specifických …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the approach of the teacher to pupils with specific learning disabilities at Montessori school and the traditional elementary. The aim is then to compare teacher at Montessori school and traditional elementary school to pupils with specific learning disabilities. The thesis is divided into the theoretical and empirical part. The theoretical part defines the basic concepts …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 12. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Zuzana Palounková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kramarovičová, Martina. Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení v Montessori škole a tradiční základní škole. Liberec, 2017. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická