Návrh komunikační kampaně pro přijetí eura v ČR: odhad finančních nákladů kampaně – Kateřina Ševčíková
Kateřina Ševčíková
Bakalářská práce
Návrh komunikační kampaně pro přijetí eura v ČR: odhad finančních nákladů kampaně
Draft communication campaign for euro adoption in the Czech Republic: estimated cost of the campaign
Anotace:
Předložená bakalářská práce je zaměřena na tvorbu komunikační kampaně pro možné referendum o přijetí eura v České republice. Bakalářská práce vychází ze zkušeností ze Slovenska a Estonska, kde euro již přijali. Bakalářská práce se také zaměřuje na průběh komunikační kampaně před irským referendem o Lisabon-ské smlouvě a Brexitu. Cílem bakalářské práce je navrhnout komunikační kampaň a její rozpočet …víceAbstract:
The principle of this thesis is the creation of communication strategy for a possible referendum. The bachelor thesis is based on experience from Slovakia and Estonia where the euro has already been accepted. The bachelor thesis also fo-cuses on the course of the communication campaign before the Irish referendum on the Lisbon Treaty and Brexit. The aim of the bachelor thesis is to create a communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Lubor Lacina, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠEVČÍKOVÁ, Kateřina. \textit{Návrh komunikační kampaně pro přijetí eura v~ČR: odhad finančních nákladů kampaně}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/r9u6g0/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková