Postoje učitelů k inkluzivnímu vzdělávání žáků s PAS – Kamila ŠVECOVÁ
Kamila ŠVECOVÁ
Diplomová práce
Postoje učitelů k inkluzivnímu vzdělávání žáků s PAS
TEACHERS ATTITUDES TOWARDS INCLUSION OF CHILDREN WITH AUTISM SPECTRUM DISORDERS
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku inkluzivního vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra na 1. stupni běžných základních škol. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. První část práce obsahuje 3 kapitoly, ve kterých je čtenář seznámen s poruchami autistického spektra, s inkluzí a s charakteristikou mladšího školního věku v teoretické rovině. Druhá část je věnována vlastnímu …víceAbstract:
The presented Thesis is focused on The inclusive education of children with autistic spectrum disorders at primary school. Thesis is divided into two parts. There is theoretical part and practical part. In theese chapters, the reader is acquainted with autistic spectrum disorders, inclusion and with characteristics and theory of the younger school age children. The second part is devoted to actual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Jana Miňhová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠVECOVÁ, Kamila. Postoje učitelů k inkluzivnímu vzdělávání žáků s PAS. Plzeň, 2020. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová -
Diferenciálna diagnostika poruchy autistického spektra a špecificky narušeného vývinu reči
Zuzana Ondroušková -
Poruchy autistického spektra a výživa
Jana Hofmanová -
Proces vyrovnávání se s diagnózou poruchy autistického spektra u vlastního dítěte
Šárka Chovancová -
Školní inkluze z pohledu učitelů základních škol
Eva MIKEŠKOVÁ -
Postoje učitelů prvního stupně základních škol k inkluzi
Radka Tauchmanová -
Postoje učitelů mateřských škol k inkluzivnímu vzdělávání
Lucie Kučeráková