Ing. Anton Demartyno
Bachelor's thesis
Online PR jako nový prvek v PR
Online PE as a new element in PR
Abstract:
Bakalářská práce „Online PR jako nový prvek v PR“ pojednává o moderním prvku online PR a o jeho možnostech. Cílem předkládané práce je podat základní informace o online PR a zjistit, zda je efektivním nástrojem pro řešení problémů v rámci PR aktivit.Abstract:
Bachelor thesis „PR Online as a new element in PR“ deals with modern elements Online PR and its possibilities. The aim of this work is to provide basic information about PR Online and find out whether it is Online PR effective tool for addressing issues within PR activities.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 7. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/zzawq/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 8. 2015
- Supervisor: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Zavádění nových politických značek na český trh a předvolební kampaň těchto stran pro parlamentní volby 2010
Andrea Volaříková -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Zlepšení Public Relations společnosti Vint s.r.o. prostřednictvím sociální sítě Facebook
David JAKUBOVIČ -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Public relations a politické strany
David Janda