Bc. Lenka Danielová

Bakalářská práce

Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybraném výrobním podniku

Application of marketing mix tools in a selected factory
Anotace:
Cílem bakalářské práce je aplikace nástrojů marketingového mixu výrobního podniku ZEMCHEBA, s. r. o. a sestavení doporučení na zlepšení marketingové komunikace. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části tj. teoreticko-metodologickou a aplikační část. Teoreticko-metodologická část obsahuje popis jednotlivých marketingových nástrojů, kterými jsou: produkt, cena, distribuce a marketingová komunikace …více
Abstract:
The aim of the thesis is the application of marketing mix tools manufacturing company ZEMCHEBA, s. r. o. and the Assembly recommendations on the improvement of marketing communications. The thesis is divided into two parts, IE. the theoretical-methodological and application part. The theoretical-methodological section contains a description of the individual marketing tools which are: product, price …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 9. 2014
  • Vedoucí: Ing. Iveta Kmecová, PhD.
  • Oponent: Ing. Marcela Juraszková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích