Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybraném výrobním podniku – Bc. Lenka Danielová
Bc. Lenka Danielová
Bakalářská práce
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybraném výrobním podniku
Application of marketing mix tools in a selected factory
Anotace:
Cílem bakalářské práce je aplikace nástrojů marketingového mixu výrobního podniku ZEMCHEBA, s. r. o. a sestavení doporučení na zlepšení marketingové komunikace. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části tj. teoreticko-metodologickou a aplikační část. Teoreticko-metodologická část obsahuje popis jednotlivých marketingových nástrojů, kterými jsou: produkt, cena, distribuce a marketingová komunikace …víceAbstract:
The aim of the thesis is the application of marketing mix tools manufacturing company ZEMCHEBA, s. r. o. and the Assembly recommendations on the improvement of marketing communications. The thesis is divided into two parts, IE. the theoretical-methodological and application part. The theoretical-methodological section contains a description of the individual marketing tools which are: product, price …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2014
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/aww3m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2014
- Vedoucí: Ing. Iveta Kmecová, PhD.
- Oponent: Ing. Marcela Juraszková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková