Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí – Bc. Adéla Vaisová
Bc. Adéla Vaisová
Master's thesis
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Marketing communications as a management tool of consumer behavior
Abstract:
Závěrečná práce se zabývá současnou marketingovou komunikací, spotřebním chováním a možnostmi, jak toto chování řídit prostřednictvím nástrojů marketingové komunikace. Teoretická část se zabývá komunikací obecně, marketingem, jeho stručnou historií a vývojem. V této části je podrobně nastíněna charakteristika marketingové komunikace a spolu s tím vymezení marketingových pojmů. V návaznosti na těchto …moreAbstract:
Diploma paper is targeted on the current marketing communication, customer’s behavior and opportunities how to manage this behavior by using the tools of marketing communication. The theoretical part is focused on communication in general, marketing, its brief history and development. This part is dealing with characteristics of marketing communication in details and in connection to this topic are …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/oganu/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2016
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Současná role marketingové komunikace v utváření spotřební kultury a moderního spotřebitele
Jarmila Novotná -
Marketingová komunikace v odvětví maloobchodu
Aneta Soukupová -
Komparace marketingové komunikace vybraných lékáren
Petra Baronová -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování zákazníků Božkov Special
Tereza Divišová -
Utváření hodnotových orientací a životního stylu jedinců pod vlivem marketingové komunikace
Daniel Havlíček -
Spotřební kultura a krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru
Štěpánka Čačíková Kodlová -
Vliv marketingové komunikace na spotřební chování
Kateřina Vojtová -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení společenského chování lidí
Sandra Plachá