Psychologické aspekty marketingové komunikace a chování spotřebitele společnosti Tesco Stores CR a.s. – Bc. Izida Dolotina
Bc. Izida Dolotina
Master's thesis
Psychologické aspekty marketingové komunikace a chování spotřebitele společnosti Tesco Stores CR a.s.
Psychological aspects of marketing communications and consumer behaviour of Tesco Store CR a.s.
Anotácia:
Teoretická část práce popisuje složky a analýzu vlivu psychologických aspektu na chování zákazníka z pohledu marketingové komunikace. Praktická část je věnována analýze marketingové komunikace společnosti TESCO Stores ČR s.r.o. V souladu s účelem práce bylo prováděno dotazníkové šetření, provedená SWOT analýza a byla vypracovaná doporučení.Abstract:
The theoretical part describes components and an analysis of the psychological aspect of customer behavior in terms of marketing communication. The practical part is devoted to the analysis of marketing communication Tesco Ltd. In accordance with the purpose of this work was carried out a survey,carried out a SWOT analysis and developed recommendations
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ibr0l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2012
- Vedúci: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory
Tereza Zimáková -
Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory
Dita Kamírová -
Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory
Iveta Hofmanová -
Psychologie marketingové komunikace
Anna Kučerová -
Psychologie kreativity v marketingové komunikaci a kreativní návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Pavlína Hovorková -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká -
Psychologie komunikace z pohledu instore marketingu
Anna Toporkova