Eliška Komorová

Master's thesis

Sponzoring a ambush marketing ve sportu

Sponsorship and ambush marketing in sports
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá sponzorstvím a ambush marketingem v oblasti sportu, konkrétně v souvislosti s olympijskými hrami. Jejím hlavním cílem je předložit doporučení pro efektivnější ochranu olympijské symboliky a sponzorů Českého olympijského výboru před ambush marketingem na základě výsledků vlastního výzkumu. Ve výzkumu jsou využity metody monitoringu a dotazníkového šetření
Abstract:
The theme of this diploma thesis is sponsorship and ambush marketing in sports, especially around Olympic games. Its main goal is to propose effective measures to protect Olympic symbols and sponsors of the Czech Olympic Committee from ambush marketing based on the results of a research of the topic. The research uses methods such as monitoring and quantitative and qualitative survey in the form of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 9. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2018
  • Supervisor: Markéta Lhotáková
  • Reader: Petra Šubrtová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72590