Současné nástroje internetu k prodeji ubytovacích kapacit hoteliérů – Milan Navrátil
Milan Navrátil
Bachelor's thesis
Současné nástroje internetu k prodeji ubytovacích kapacit hoteliérů
Current Internet tools for hoteliers to sell their rooms
Anotácia:
Bakalářská práce v první teoretické části poskytuje historický pohled na události, které vedly ke vzniku internetu včetně jeho následné komercializace. Přibližuje tak současné nástroje internetu, které mohou hoteliéři využít při prodeji svých ubytovacích kapacit, a vysvětluje základní principy internetového marketingu. Praktická část navazuje na část teoretickou a je posazena do prostředí pražského …viacAbstract:
The opening section of the bachelor thesis provides a historical perspective on the events that led to the emergence of the Internet, including its subsequent commercialization. Furthermore, the current Internet tools that hoteliers can utilize to sell their rooms are introduced and the basic principles of Internet marketing are explained. The practical part demonstrates the theory by examining the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46222
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedúci: Markéta Kubálková
- Oponent: Jitka Koubalíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46222
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout